Vedligholdelse konto B ordning

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Vedligholdelse konto B ordning

Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #20085
      Post
      Deltager

      Hej bare lige en forespørgelse. Ved ikke om der er andre end os her i Borup der har B – ordning til vedligholdelse inde dørs.
      Jeg betaler 145,00 kr om mdr. for 87 m2 og andre betaler kun for de kvadratmeter de har.

      I maj mdr i år opdagede jeg på min pbs at de ikke havde trukket de 145,00 kr fra 1/3-2022 til1/5-2023 ialt her 14 mdr. = 2030,00 kr

      Den 2/5/2023 sender jeg en mail til beboerservice i Køge ang disse indbetalinger.

      Den 9/5/2023 for jeg en mail fra Hanne i service afdelingen at hun havde været inde og undersøge sagen og været nødsaget til at sende den til sin kollega i økonomi afdelingen.

      Den. 15/5/2023 ringer Hanne. fra Køge kontoret hun fortalte at det var dem der havde lavet en fejl med at jeg var blevet slettet i deres system og at de vil sætte pengene ind på kontoen.
      Og at fra 1/6/2023 vil jeg begynde at sætte de 145,00 kr ind igen på vedligholdelse kontoen.
      Den 20/6/2023 ringer jeg til bosj igen for at hører hvad der sker med pengene talt med Line hun sagde at jeg skulle ringe til økonomi afdelingen det gør jeg den 23/6/2023 og talte med Helle Schøndorff hun sagde at hun sad og rodede med det nu og at hun vil ligge det ind , så det skulle komme på i juli mdr først.

      Den 4/7/2023 sender jeg en besked igen i vores klage service ang. de manglende 2035,00 kr som de havde lovet mig på min vedligholdelse konto. Ikke fået svar på denne, ringet den 10/7/2023 fik af vide at de havde ferie i økonomiafdeling og først var tilb

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.