Vedligeh. af hårde hvidevarer

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Vedligeh. af hårde hvidevarer

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8950
      Anonym
      Gæst

      Hej
      Har haft en henvendelse fra min lejer ang. vaskemaskinen, som ikke vill kører. Jeg er privat person, som har udlejet et almindeligt hus. Lejeren har det indvendige vedligehold, men i (jeres) lejekontrakten synes det ikke at fremgå specifikt, at hun har vedligehold på hvidevarerne. Jeg mener jo at alm. reparation skal betales af lejer, mens jeg skal indsætte en ny/ anden vaskemaskine, hvis den ikke kan repareres.
      (Hun ringede dog senere og sagde, at det blot var en sikring, der var sprunget, så nu kører den igen. Men for en evt. anden gangs skyld vil jeg gerne have det helt på det rene.
      Mvh.
      Niels Bøving Lunden
      Suldrup

    • #8951
      Anonym
      Gæst

      Beklager: Dette er en LEJER-organisations LEJER-brevkasse. Vi rådgiver generelt ikke i udlejerspørgsmål. Du/I må i stedet henvende Jer hos en af udlejernes organisationer. – Se link hertil (Ejendomsforeningen Danmark eller Jyske Grundejerforeninger): http://www.dklf.dk/Links/links-organisationer.htm

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.