vand og antenne opkrævning

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen vand og antenne opkrævning

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9124
      Anonym
      Gæst

      Hej
      Vi bor til leje i et hus.det er sådan at vi har lige fået vandopgørelse og der har min udlejer lavet en fejl i regskabet fra sidste år.

      Min udlejer troede at jeg havde indbetalt 10.600 men jeg havde kun indbetalt 7200 som svarer til 600 i mdr.Nu vil hun have de 2800 kr af os og det vil jeg gerne vide om hun kan.

      Ligledes opkræver hun for 23 mdr antenne 2,5 kr pr mdr som giver 57,50. og også for 40kr for forhøjelse i 27 mdr som giver 1080. her vil jeg gerne vide om hun kan dette.
      Da de kun har haft selvskabet i 2 år,de har gået tilbage 27 hvor tidlig ejer havde dette,de siger at de kan gå lige så langt tilbage som de vil.

      I forhold til vand er det os der ikke har hævet beløbet,men udlejern.

      Med venlig hilsen heidi larsen

    • #9125
      Anonym
      Gæst

      Det skulle bestemt være muligt at besvare dit spørgsmål, og umiddelbart kunne det også godt se ud til at du har pæne chancer, men det er ikke så ligetil: For at svare på denne type spørgsmål, må man have en lang række yderligere specifikke oplysninger, som ikke fremgår af din mail. Reelt er vi ovre i sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.
      Derfor vil vi anbefale dig at søge assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm.
      Med venlig hilsen
      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.