skimmelsvamp og diverse

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9192
      Anonym
      Gæst

      Jeg bor i en lille et værelses i galgebakken på ca 26kvm i alt nu er mit problem at alt sådan set er galt med lejligheden jeg har så meget skimmelsvamp/svamp faktisk i alle 3 rum at jeg ikke længere ved hvad jeg skal gøre, det på 3 af mine vægge i badet værelset og på 3 af væggende på værelset og så er det over alt over hylden i mit køkken… maleren har kigget på det og gjorde det faktisk endnu værre på badeværelset, væggen som nu er helt blottet altså betonen bliver fuldkommen våd hvergang jeg går i bad. plus svampen nu er tilbage igen og det ikke mere end 3 uger siden maleren var der og fjernede det, mit spørgsmål er nu hvor meget skal jeg finde mig i, hvor ligger mine rettigheder, og hvad når kan jeg kræve en ny bolig
      med venlig hilsen charlotte møller

    • #9193
      Anonym
      Gæst

      Det lyder alvorligt.
      Du bør omgående kontakte kommunen og anmode dem om at gribe ind over for sundhedsfarlige tilstande i henhold til Byfornyelsesloven og Byggeloven.

      Formentlig skal der ske en gennemgribende renovering af lejligheden og først og fremmest skal boligselskabet finde ud af årsagen til fugtproblemerne.

      Du har ret til genhusning hvis du ikke kan bo i lejemålet i mens.

      Kontakt en lejerforening og få bistand.

      Med venlig hilsen

      Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.