Skimmel svamp

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9122
      Anonym
      Gæst

      Hej
      Jeg fik anbefalet at kontakte jer, da jeg har et skimmel svampe problem i min lejlighed.

      Jeg har kontakte min udlejer nogle gange, men det eneste jeg får at vide er, at jeg skal vaske det væk, og male det over her til foråret.
      Det synes jeg bare er lidt forkert, da jeg bliver så syg af svampen, jeg har allerede sclerose og astma.

      Og kan ligge meget syg, hvis jeg ikke lige kan få lidt hjælp af min bror, eller sådan noget til at fjerne det… Og det går jo ud over mit arbejde og alt socialt netværk.

      Bør de komme og udbedre det, eller skal jeg bare som de siger vaske det væk, og så male det over??
      Hilsen den fortvivlede

      Kristine Wickstrøm

    • #9123
      Anonym
      Gæst

      Det er en klart uacceptabel situation I beskriver, og I kan sandsynligvis hjælpes ved at køre sag gennem huslejenævn eller beboerklagenævn.
      Men for at besvare dit spørgsmål yderligere må man vide om du bor i privat eller alment boligbyggeri, og man må have langt, langt flere oplysninger om situationen, tilstanden, omstændigheder m.v..
      Med din type af spørgsmål er vi med andre ord ovre i konkret sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.
      Derfor må vi henvise dig til at søge assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm.

      Med venlig hilsen
      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.