Rygningens skadelige partikler

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Rygningens skadelige partikler

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8589
      Anonym
      Gæst

      Min nabo er storsyger og de skadelige partikler fra røgen siver ind i min lejlighed gennem væggene,via revner og via gulvet. Udsugningssystemet fungerer fint, så fint at disse partikler suges ind i lejligheden. Jeg har vinduer åbne, men kan det være rigtigt at jeg behøver at leve med dette. Mine børn er astmatikere og jeg er bange for de langtidsskadelige effekter disse partikler kan have på os. Kan man stille nogen former for krav til boligselskabet om at yde en indsats for at forhindre disse partikler i at trænge ind ved f.eks. at spartle vægge med et eller andet materiale, ved at komme silikonemasse bag paneler osv?
      Kræftens bekæmpelse er lige kommet med resultater over røgens skadelige langtidssygelige effekt, denne undersøgelse og vores helbredstilstand er argumenter, jeg vil kunne bruge, hvis jeg skal skrive nogen steder om de farer vi er udsat for, men hvor vil man tage dette problem alvorligt?
      Hvad vil du foreslå at jeg gør?

    • #8590
      Anonym
      Gæst

      Det er svært at råde dig, da lejelovgivningen ikke indeholder nogen bestemmelser der kan hjælpe i et tilfælde som dit.
      Mit bedste råd er at prøve at finde et fritliggende hus.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.