Huslejepris

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9025
      Anonym
      Gæst

      Hej
      Jeg er i gang med at sælge min ejerlejlighed, og vil i liggeperioden udleje. Jeg er lidt usikker på om lejen, jeg har tænkt mig stemmer overens med boligens antal kvadratmeter, beliggenhed, stand og hvad der iøvrigt ellers ligger til grund for vurderingen af en huslejepris. Ialt hvilke “kriterier” danner dette iøvrigt grundlag?
      Boligen er tinglyst til 31kvm (med kælderareal 35kvm) , standen er nogenlunde og adressen hedder Rossinisvej i Københavns Sv-kvarter. I ejendommen er der fællesantenne-ordning og vaskeri (begge dele er ret billige, men som man selv betaler for) og alle boliger i ejerboforeningen har således et antennestik installeret og vaskekort.

      Huslejen jeg havde tænkt mig at kræve er Kr. 3.700.-
      uden forbrug af vand, el og gas, som skal afregnes med henholdvis KE & Dong

      Jeg er interesseret i en fair (for begge parter) ordning, og har egentlig ufattelig lidt forstand på reglerne..

      Håber i kan hjælpe mig (og hjælpe mig med at hjælpe fremtidige lejere til det jeg synes er en god bolig)

      Mvh, Thomas

    • #9026
      Anonym
      Gæst

      Beklager: Dette er en LEJER-organisations LEJER-brevkasse. Vi rådgiver generelt ikke i udlejerspørgsmål.
      Du/I må i stedet henvende Jer hos en af udlejernes organisationer.
      – Se link hertil (Ejendomsforeningen Danmark eller Jyske Grundejerforeninger):

      http://www.dklf.dk/Links/links-organisationer.htm

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.