havevanding

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9037
      Anonym
      Gæst

      Hej
      Jeg bor i et boligselskab som hedder Cimbria 2. Vi har lige fået en indkaldelse til et ekstraordinært afdelingsmøde. Her er forslag til at ændre afdelingens husorden.

      Forslag A lyder: Afdelingsbestyrelsen foreslår at badebassiner der opstilles i haverne max. må rumme 500 l.

      Forslag B lyder: Afdelinggsbestyrelsen foreslår der kun må vandes med vandkande.

      Mht. til forslag B. Kan de godt forlange det? Jeg er handikappet og kan da ikke gå rundt med en vandkande for at vande både forhave og baghave! Forhaven kan jeg måske nok lige klare, men hvad så med baghaven? Jeg vander med en vandslange og passer altid på så jeg kun vander mine egne blomster. I husordenen står der bl.a. at vi som har have, skal passe dem så de ser ordentlige ud! Jeg elsker min have. Men hvad sker der hvis de kan forlange at jeg kun må vande med vandkande? Jeg kan jo slet ikke bære den! Kan jeg i givet fald blive smidt ud på dette grundlag? Jeg har boet her i afdelingen i hele mit liv, altså 42 år. Her føler jeg mig tryg.
      Håber I kan svare mig ! På forhånd tak!

      Venlig hilsen

      Eva Andersen, Aalborg

    • #9038
      Anonym
      Gæst

      Umiddelbart kunne det godt se ud til, at falde ind under hvad et beboermøde kan beslutte omkring en husorden. Men for at svare mere kvalificeret, maå man undersøge forholdene og situationen langt dybere.

      Med denne type af spørgsmål er vi dermed ovre i konkret sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.
      Vi henviser dig altså til at søge assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.