Fraflytning og smuds på vægge

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Fraflytning og smuds på vægge

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8808
      Anonym
      Gæst

      Min kone og jeg har en privat udlejet lejlighed som der ifgl. kontrakten skal renoveres ved fraflytning for lejeres regning. Nu har vi haft håndværkerbesøg, der på ejendommens ejers ordre skulle skifte vinduer i hele bygningen. Det har resulteret i MEGET store beskidte finger- og håndaftryk på karme og vægge. Derudover er der revet tapet af og kommet mærker i gulv der består af blødt fyrtræ. Vi var på ferie da håndværkerne var her og har taget billeder af alt da vi kom hjem så vi har dokumentation. Nu er vi så nysgerrige for om det kan passe at vi skal betale for maling af vægge samt slibning af gulve?
      Håber i kan rådgive os i denne sag da vi gerne vil undgå at skulle midste både depositum og månedlig indkomst.

      Mvh.

      Lars og Stine

    • #8809
      Anonym
      Gæst

      Med mindre, der er tale om bagatelagtige pletter der nemt kan aftørres, så er det udlejer der i en situation som denne skal udbedre følgeskader ved en vinduesrenovering.
      Da jeg fornemmer, at der kan være flere ting galt i jeres lejeforhold/lejekontrakt, vil jeg anbefale jer at melde jer ind i en lejerforening og få rådgivning.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.