fraflytning

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #18087
      Sandra
      Gæst

      Hej…
      Jeg har boet i et helt nyt byggeri som lejer, hvor min datter og jeg har boet… da vi skulle flytte… var der nogle hakke i gulvet efter en chaiselong som havde stået der i nederste del af stuen… selve rummet var et stor rum med køkken alrum og stue i et….
      Da jeg flyttede sendte de en regning på 32.000 kr kun for pålægges af et nyt gulv i stue og køkken… det er jeg selvfølgelig mere en utilfreds med da jeg syntes det er bondefangeri at de skifte gulvet både i stue og køkken… kan de virkelig slippe af sted med det ??? syntes det virker total grotesk… jeg kan acceptere at de skifter de få brædder, hvor min chaiselong desværre havde lavet hakker i tros jeg havde sat filter på alle ben, hvilket ikke var nok…. ????
      Hele ny byggeriet emmede af dårlige materialer…og min mangel liste var lang med mange fejl ved indflytningen …. håber på hjælp… 🙂

    • #18098
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Hvis du protesterer mod flytteafregningen, skal udlejer indbringe sagen for huslejenævnet, hvis han vil fastholde sit krav.

      Hvis du boede i et alment byggeri, skal sagen afgøres af beboerklagenævnet. Begge nævn er upartiske tvisteorganer, der har til huse på rådhuset i din kommune.

      Jeg kan ikke rådgive dig yderligere her i brevkassen, da det kræver syn af lejemålet.
      Men jeg vil anbefale dig, at du melder dig ind i en lejerforening og får bistand til sagen.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.