Efterbetaling af varmeregnskab

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Efterbetaling af varmeregnskab

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8850
      Anonym
      Gæst

      For 3½ måned siden fraflyttede jeg en lejelejlighed. Udlejeren meddelte mig ved gennemgang/syn af lejlighed at der ikke var nogle bemærkninger og at jeg stod til at få fuldt depositum tilbage, dog minus 1450 kr som han ville tage til et aconto varmeregnskabsbeløb. Da jeg endelig fik depositum tilbage manglede der yderligere 1250.
      Nu får jeg brev fra udlejer hvori han meddeler mig at jeg skylder 2700 kr i varmeregnskab som skal betales inden 5 dage.
      Hvordan skal jeg forholde mig? Kan han virkelig forlange dem så længe efter jeg er flyttet?

      Tak,
      R. Kristensen

    • #8851
      Anonym
      Gæst

      Det er ikke muligt for os ud fra dine oplysninger at give et egentligt svar. Man må se papirerne og kunne spørge ind til evt. yderligere oplysninger. Vi er dermed ovre i egentlig sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne bistår med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.
      Jeg vil dog sige, at dine oplysninger indikerer at der er tale om en ikke-seriøs udlejer, og at der sndsynligvis er noget at gå efter.
      Derfor anbefales at du snarest opsøger videre assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.