Betaler jeg for meget

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13557

      Hej.

      Jeg er en ung studerende på 23 år som bor på svanevej Kollegiet i københavn Nordvest.

      Det er 23 kvm, Et lille the køkken, hvor der er en vask og to kogeblus. Et lille bitte køleskab. Toilettet er ok. Der er et lokum, en mini vask og en bruser.

      Vi har ikke nogen ovn på kollegiet. Heller ikke i vores fælles køkken. Vores vinduer på kollegiet er så dårlige at det trækker ind. Tager du en lighter op til vinduet (som er lukket) går den ud.

      Det eneste gode er at jeg bor lige ved sidan af Nørrebro St. Ellers har jeg en fantastsik udsigt til Rocker Borgen HA
      Jeg betaler 3500 for dette om mdr. eksl forrug , 3900 med.
      Er dette for højt ? Og hvad kan jeg gøre i denne sitiation?

      Mvh
      Ibu

    • #13558
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du må først finde ud af om dit kollegium er privat udlejning eller almen udlejning. Jeg kan ikke udfra din beskrivelse sige om lejen er for høj.

      Hvis der er tale om privat udlejning, kan du indbringe sagen om huslejens størrelse for huslejenævnet.Du kan også klage over manglende vedligeholdelse, f.eks. de utætte vinduer

      Meld dig ind i Amager Lejerforening og få bistand. Se adressen under “Lejerforeninger”

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.