anke afgørelse i Boligretten ?

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen anke afgørelse i Boligretten ?

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9017
      Anonym
      Gæst

      Jeg har lige meldt mig ind via nettet, og håber at få girokort og dermed blive fuldgyldigt medlem a.s.a.p.
      Jeg har modtaget en afgørelse fra Huslejenenævnet den 12. Juni 2008, og skal inden de 4 uger er gået, finde ud af om jeg vil anke til selve boligreten.

      Jeg tjener under 2000.000 om året (indtægtsgrænsen for at få bevilget “fri proces” – ikke??) og har også en indbo/ansvarsforsikring med retsdækning.

      Så hvis jeg får bevilget “fri proces”, skal jeg ikke engang betale selvrisikoen på den kr.2500 til forsikringsselskabet, mener jeg.

      Er det den slags jeres advokater kan gå ind i, eller er der nogle med speciale i “anker over Huslejenævnets afgørelser, til videreførelse i Boligretten”, som I vil anbefale??

      Jeg er jo noget presset tidsmæssigt, så håber at høre fra jer hurtigt.

    • #9018
      Anonym
      Gæst

      Reglerne for fri proces og retshjælpsdækning er mere komplicerede end som så, så jeg kan ikke besvare dit spørgsmål ang. evt selvrisiko her på nettet.
      Da det er sommerferieperiode, er det ikke sikkert, at du kan nå at gå via lejerforeningen til en advokat inden ankefristen udløber.

      Undtagelsesvis vil jeg derfor henvise direkte til advokat. Vedkommende kan besvare dine spørgsmål:

      Adv. Bjarne Overmark, Randers: Tlf.: 22 21 37 55
      Adv. Morten Tarp, København: Tlf.: 35 34 99 11
      Adv. Flemming Wahrén, Roskilde: Tlf.: 46 35 07 70

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.