Altan fliser lagt forkert

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8518
      Anonym
      Gæst

      Jeg har et problem med min altan/terrasse, der et ca 7 cm mellemrum mellem terrassedørene og fliserne. Fliserne er opstammet, dvs. der er også ca 10 cm luft mellem altangulvet og fliserne, det ser helt forkert ud, jeg har også skrevet det på blanketten i forb. inflytningssyn.
      Min datter fik foden i klemme i det mellemrum, det er farligt.

      Det er nybyggeri, og jeg har siden 28 juli 2008, forsøgt at få det lavet ved at henvende mig til administrator. De var hurtige til at komme og tage billeder, men siden er der ikke sket noget, på trods af at jeg har rykket kraftigt.

      Jeg har boet der siden 1 juni 2008

      Er det noget i kan hjælpe mig med, eller ved i hvor jeg ellers kan henvende mig?

    • #8519
      Anonym
      Gæst

      Jeg vil anbefale, at du opsøger konkret sags-assistance i en lokal lejerforening.
      Ud fra din korte beskrivelse har du en “god sag” forstået på den måde, at dette burde udlejer for længst have fået ordnet. Muligvis vil du kunne kræve et (beskedent) forholdsmæssigt nedslag i husljen for den periode manglerne har stået på.
      – For at afgøre OM dette reelt er tilfældet må man imidlertid have langt, langt flere oplysninger, og mulighed for at læse relevante papirer og spørge ind til situationen,

      En sådan udredning bistår de lokale lejerforeninger meget gerne med, vi kan imidlertid ikke påtage os at gå yderligere ind i det på brevkassevilkår.
      Vi henviser dig altså til at søge assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.