Varmeaflæsning Forsvar den omkostningsbestemte husleje! › Forums › Lejerbrevkassen › Varmeaflæsning Dette emne er tomt. Viser 1 svartråd Forfatter Indlæg 22. maj 2013 kl. 19:58 #12992 Cecilie 4616Medlem Jeg har netop modtaget en regning på en efterbetaling i varme, fra min gamle udlejer, hvor jeg flyttede fra d. 31/7/2012. Det jeg undrer mig over, er at det ikke fremgår på faktura hvornår at måler er aflæst. Kan jeg kræve af udlejer at se aflæsning af måler pr. 31/7/12 ? MVH Cecilie 26. maj 2013 kl. 12:24 #12993 Jakob LindbergModerator Hvis du gør indsigelse mod varmeregnskabet, kan du tvinge udlejer til at fremlægge oplysninger om hvornår narmemåleren er aflæst. Meld dig ind i en lejerforening og få bistand. Med venlig hilsen, Jakob Lindberg Forfatter Indlæg Viser 1 svartråd Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email