Udlejning af min lejebolig Forsvar den omkostningsbestemte husleje! › Forums › Lejerbrevkassen › Udlejning af min lejebolig Dette emne er tomt. Viser 1 svartråd Forfatter Indlæg 3. juni 2012 kl. 18:21 #11976 Vibeke 3588Medlem Jeg bor i i en almennyttig bolig anvist af kommunen. Må jeg udleje til tredje part? 14. juni 2012 kl. 16:10 #11977 Henrik StougaardMedlem Ikke ubetinget. Du har alene den ret til fremleje, som fremgår af almenlejeloven. Læs opslaget om fremleje: http://dklf.dk/index.php/rettigheder/show/20/stikord/Fremleje (Og man kan læse detaljerne i almenlejelovens §§ 64 til 68). Venlig hilsen Henrik Stougaard Forfatter Indlæg Viser 1 svartråd Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email