Udlejer gået konkurs, skylder ham penge Forsvar den omkostningsbestemte husleje! › Forums › Lejerbrevkassen › Udlejer gået konkurs, skylder ham penge Dette emne er tomt. Viser 1 svartråd Forfatter Indlæg 22. februar 2014 kl. 18:08 #13723 Anders 5365Medlem Hej! Skriver til jer da min gamle udlejer gik konkurs efter jeg var flyttet derfra. Han mener jeg skylder ham penge for renovering og husleje. Kan hans revisor godt opkræve dem når han er gået konkurs for godt et år siden? For har nemlig lige fået en mail hvor der står jeg nu skylder 29.xxxkr for det pga renter. På forhånd tak! 11. marts 2014 kl. 16:04 #13724 Jakob LindbergModerator Jeg tvivler på, at din tidligere udlejer har ret til at opkræve pengene. Hvis der er kommet en ny ejer, er det normalt denne, der har ret til pengene. Få rådgivning i en lejerforening eller hos en lejeretskyndig advokat. Med venlig hilsen, Jakob Lindberg Forfatter Indlæg Viser 1 svartråd Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email