Mit kælderrum.. !! Forsvar den omkostningsbestemte husleje! › Forums › Lejerbrevkassen › Mit kælderrum.. !! Dette emne er tomt. Viser 1 svartråd Forfatter Indlæg 23. april 2014 kl. 17:49 #13879 Charlotte NielsenMedlem Jeg har boet i min lejlighed i 3 år uden at tage mit kælderrum i brug.. -det agter jeg at gøre nu. Desværre er der en der har sat sine ting derind og sat en hængelås på. Hvordan er jeg stillet og hvad skal jeg gøre?? 26. april 2014 kl. 21:53 #13880 Jakob LindbergModerator Først skal du finde ud af, hvem der har sat sine ting der ind. Kontakt vedkommende og prøv med det gode. Hvis det ikke hjælper, skal du klage til udlejeren for at få ham til at skride ind over for den ubudne gæst. Meld dig ind i en lejerforening og få bistand. Med venlig hilsen, Jakob Lindberg Forfatter Indlæg Viser 1 svartråd Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email