Køken Forsvar den omkostningsbestemte husleje! › Forums › Lejerbrevkassen › Køken Dette emne er tomt. Viser 1 svartråd Forfatter Indlæg 11. november 2013 kl. 13:09 #13441 Køge 5075Medlem Hej jeg er lige flyt ind i en lejlehed i køge min køken det var ikke ok det er masse små dyre i køken skabe jeg har sagte flere gange vicevert det sker ikke noget hvad skal gøre??? 22. november 2013 kl. 10:51 #13442 Jakob LindbergModerator Du skal starte en sag ved huslejenævnet, således at din udlejer får påbud om at bekæmpe skadedyrene. Meld dig ind i Køge Lejerforening og få bistand, Med venlig hilsen, Jakob Lindberg Køge Lejerforening Nørre Boulevard 33, 1. sal4600 KøgeTlf. 5663 1190 Personligt fremmøde: Mandag 17.30 – 19.00 Telefoniske henvendelser: Mandag 15 – 17.30 Forfatter Indlæg Viser 1 svartråd Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email