brutto/netto m2 beregning ved boligsikring. Forsvar den omkostningsbestemte husleje! › Forums › Lejerbrevkassen › brutto/netto m2 beregning ved boligsikring. Dette emne er tomt. Viser 1 svartråd Forfatter Indlæg 7. marts 2014 kl. 19:38 #13743 anne mette mouritsenMedlem hej 😉 jeg står for at skulle flytte ind i et helt nyt byggeri, hvor brutto m2 er 100 og netto m2 er 83. hvordan vil det forholde sig når jeg skal søge boligsikring ? hvad vil man beregne efter og hvilken m2 skal jeg skrive ? (brutto m2 eller netto m2?) med venlig hilsen anne mette mouritsen 11. marts 2014 kl. 17:38 #13744 Jakob LindbergModerator Det er bruttoetagearealet, der skal anvendes til beregning af boligsikring, så du skal skrive brutto-arealet. Med venlig hilsen, Jakob Lindberg Forfatter Indlæg Viser 1 svartråd Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Click to share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email