Ophævelse af lejemål

Velkommen Forums Lejerbrevkassen Ophævelse af lejemål

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 uger siden af julie9367.
  • Oprettet af
    Emne
    julie9367
    Deltager

Hej

Jeg har d.d. modtaget et brev med ophævelse af lejemål i almen bolig, grundet noget misforståelse omkring opkrævning af husleje fra sidste måned, som jeg ikke ønsker at belyse nærmere. Sagen er, at jeg kan se at de har sendt mig 1. rykker tilbage i midten af december, og har dd sendt 2. rykker med ophævelse af lejemål. Problemet er at jeg faktisk reelt ikke har modtaget noget brev omkring det tilbage i midten af december. Jeg har dd indbetalt beløbet, men i brevet står følgende, som jeg finder lidt uklart:

“den pligtige pengeydelse udgør XXXX kr og skal indbetales for at vi ikke effektuerer udsættelsen. Da lejemålet ophæves med dette brev, kan vi kun modtage indbetalinger med forbehold”.

Som nævnt har jeg indbetalt beløbet, og sendt en mail – vil egentlig ringe til dem i morgen, da de havde lukket da jeg kom hjem fra arbejde, og fandt brevet i postkassen. Er der nogen der kan forklare, hvordan jeg skal læse ovenstående citat? evt nogen der kan fortælle om man kan blive boende selvom man har været ude for ovenstående?

Bedste hilsener
    Julie

Lejlighedstype og kommune
    Alment byggeri
    Esbjerg Kommune

Du skal være logget ind for at svare på dette emne.