Misforståelse af indlæg vedr. vedligeholdelseskonto

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Misforståelse af indlæg vedr. vedligeholdelseskonto

Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #19706
      Erante
      Deltager

      Her er så resten af denne føljeton. Beklager længden, men det var nødvendigt at få det hele med.

      forbedret for til slut at skulle betale, ikke blot for det påståede mislighold, men også, via den af mig opsparede konto, betale for de reparationer som skulle have været dækket af boligselskabets driftskonto mens jeg boede i lejligheden!
      De nye lejere som overtog en repareret, malet, hvidtet, slebet og rengjort bolig har for pokker ikke lidt noget tab – de modtog en vedligeholdelseskonto med 2000+ kroner. Det var ca. det samme der stod på kontoen da jeg flytttede ind, men da var lejligheden ikke istandsat og heller ikke særlig grundigt rengjort.
      Jeg har nu knap 14 dage til at beslutte om sagen skal sendes videre til boligretten i håb om at de vil tage notits af min omfattende dokumentation. Jeg ved blot ikke hvordan jeg gør det, eller hvor meget det eventuelt kan komme til at koste mig. Er der hjælp at hente, og i givet fald, hvor?

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.