Bliver truet med opsigelse

Velkommen Forums Lejerbrevkassen Bliver truet med opsigelse

• Oprettet af
    Emne
    jane07
    Deltager

Har i fredags modtaget en mail fra administrationsselskab Danmarks jura afd. om at hvis jeg ikke giver håndværker adgang til at opsætte hegn i haven, så bliver jeg opsagt med øjeblikket virkning. Men “sjovt nok” har jeg og min nabo prøvet igennem et år, prøvet at få dem til at sætte dette hegnet op. Det skal lige siges at jeg ikke på noget tidspunkt har nægte håndværkerne eller andre adgang til det lejet.

Et andet hegn som jeg har oppe ved vejen, som jeg selv har sat op, og betalt for, men som blev ødelagt i forbindelse boligselskabets renovering da der skulle et ladetårn op. Har lavet en skriftelig aftale om at lige så snart dette var fjernet, skulle de komme og sætte nyt hegn op. Efter gentagne henvendelser omkring dette, samt selv tilbudt at jeg kunne sætte hegnet op, hvis De kom med materialerne. Dette fik jeg afslag på. Det er nu over 1 år siden det skulle have været lavet. I august i år, kom der så nogle og ville lave hegnet, og jeg sagde til dem at min efeu hæk nu var næsten groet helt op, og dække de brædder som jeg har lappet resten af hegnet med, og jeg ville derfor ikke have dette ødelagt igen. Jeg går ud fra at det er derfor at jeg har modtaget denne mail fra dem af. Jeg vil derfor gerne vide hvordan jeg skal forholde mig til dette.

Kan De bare komme og ødelægge ting som jeg selv har købt og betalt for, og samtidig true en med opsigelse af lejemålet ? Derudover står der faktiske at der skal være hæk mod vejen (iflg. b

Lejlighedstype og kommune
    Alment byggeri
    Rudersdals

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.